Pages

I love my follower

Thursday, April 11, 2013

Hot..Hot..Hot Perfume

Bagi laluan...bagi laluan..Air panas..Air Panas...korang kalau berminat dengan barangan dibawah jangan malu jangan segan boleh lah contact aku kat e-mail ni...baiduri_lynna@yahoo.com ni baru sebahagian je produk yang ade kat aku..akan datang akan ada produk lain pulak..hehehe tungguuu...(aku ni budget macam ade jek orang yang nak baca blog aku ni kan..tapi ape salahnye xrugi kalau nak berangan..hehehe)

Haruman badan..xmahal sebotol RM10 je...harga mampu milik..
Ni kalau letak kat dalam kete rase tenang dan nyaman jek...

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages