Pages

I love my follower

Friday, June 10, 2011

SAYA NAK KURUS

Hehehehe bile baca tajuk entri ni rase macam nk gelak sesorang jer..program turun berat badan telah menjadi program naik berat badan..xmenjadi...KURUS a.k.a TURUN BERAT BADAN..itu adalah matlamat Cik Lynna tahun ni..tapi xtau lah boleh menjadi @ tidak...tengok dari segi pemakanan Cik Lynna sekarang ni makan +++selara makannye..

Kengkadang risau gak Cik Lynna ni..yele kita nk turunkan berat badan tapi makin kite nk kawal makan makin BESAR SELERA nk melahap...ader la member tu mcm2 suruh kita makan ni..makan tu..tapi Cik Lynna ignore je sebab Cik Lynna ni jenis x'berpantang' langsung bab makan2 ni...(mcm mn lah nk kurus kalau xberpantang..kuikuikui..) bersenam pun sudah tapi..........hehehehe bukan selalu...seminggu dua je semangat pastu hilang ntah kemana..kihkihkih....

6 Bulan dari sekarang...adakah Cik Lynna berjaya..? tunggu & lihat..hahahahaha...


Jogging pun sudah (Salah satu cara dalam program turun berat badan...hehehehe)

Cik Lynna ingat Cik Lynna nak kembali lah meneruskan niat Cik Lynna yang hanya niat ni...Cik Lynna nak ber diet....hikhikhik...korang rase2 boleh ke Cik Lynna kurus? Ye..Cik Lynna cube..gambatte..

6 comments:

  1. jom same2...aku pon semkain sehat nih ^^

    ReplyDelete
  2. nak join jugak korang b2 jogging... :)

    ReplyDelete
  3. BB budak kecik xboleh joint sb BB kecik..hihihi..gurau jelah..jomlah kite beramai2 memeriahkan majlis jogging ni

    ReplyDelete
  4. nak join gak..ni bkn nak kurus.. tp utk fit n stamina... hehhe..

    ReplyDelete
  5. cuba try tgk cerita 'The Biggest Loser'..knpem jiwa tercabar!!

    ReplyDelete

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages