Pages

I love my follower

Tuesday, February 14, 2012

mimpi...putera raja...'doroyan'....




Hemmmmmmmm....hari ni bagun lewat lagi...kalam kabut siap2 nak pegi keje..ni lah padahnye kalau lepas subuh sambung tido walaupun kejap...mimpi yang hape2 ntah...mimpi kali ni Putera raja mana ntah ajak makan buah durian kat dapo istana...custom tgk mcm raja2 omputih selalu pakai..tapi muke puera raja tu tengok mcm orang kulit sawo matang je...a.k.a orang melayu...ade ke putera raja tu ajak makan buah 'doroyan'...ajak la pegi makan candle light dinner ke..pegi jalan2 kat taman istana ke...naik kuda putih sekor naik berdua ke...ni makan 'doroyan'..kat dapo pulak tu..eh..eh..eh..jap kalau xsilap aku..aku ingat lagi..dapo tu bukan dapo istana tapi macam kat dapo umah aku jerkkk.....erkkk...

Sedapnye durian ni...
Sekian, terima kasih

P/s : Jangan tido pas subuh  nanti lambat pg keje...hehehehe

5 comments:

  1. Putera Mizi la tu...hehehe dah x lame dah tu :)

    ReplyDelete
  2. ahaha petunjuk kot tu..ishk3 dapnya deriyan tuhhh :D

    ReplyDelete
  3. jadilah lina.. adegak putera raja sudi nk masuk dlm mimpi

    ReplyDelete

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages