Pages

I love my follower

Thursday, February 2, 2012

x-tiviti cny 2012

Assalamualaikum semua....cuti panjang korang buat ape eh..? 4 hari cuti mesti banyak x-tiviti korang..jom lah kongsi dengan saya..ernmm..saya biasa2 jer...biase la kalau dah hujung2 bulan ni mestilah balik kampung kat TSP a.k.a Batu Pahat tu..almaklumla sj cuti panjang kan....tapi kali ni saya xbalik terus ke Batu Pahat..kali ni saya singgah dulu di Melaka..Ziarah makcik yang ditinggal kan suami selama 3 bulan..biasalah tentera kene masuk hutan la..kene latihan payung terjunlah..macam2..lagipun lama sungguh xjenguk diorang tu..hehehehe..Jom kita cek ape x-tiviti saya sepanjang cuti lepas......;p


20-21 January 2012
Taman Buaya Melaka 
Sesaja bawa budak2 a.k.a sepupu2 cilik ni jalan..yele kesian kan bapak mereka masuk ke hutan..menunaikan kewajipan pada nusa dan bangsa...4 bulan dalam hutan tu mesti anak2 beliau merinduinye...hehehehehe...






22 January 2012
Taman Rekeasi Air Terjun Gunung Berlumut
Beriadah di tepi Pantai Mersing
Rasenye lama dah xpegi mandi manda. Kebetulan pulak Acin a.k.a abang aku nak pegi mandi manda kat Gunung Belumut Kluang..apo lai..aku joint la sekali...tepat pukul 10am kami sampai..memang ramai la pengnujung kat situ..almaklum la hari cuti raya Gong Fa Chai..ramailah pegi bekelah.

Tak lama tu mak pulak terasa nak pegi mandi pantai pulak..ermmm pantai paling dekat kat Kluang ni Mersing la..So, kami semua packing2 barang dan terus menuju ke Mersing pulak..perjalanan dari Kluang ke Mersing lebih kurang 2jam setengah..sampai je bukannye ade ape pun..laut kering..xkan nak mandi tengah2 malam pulak (air pasang)...balik lah...tapi sebelum balik kami singgah ke industri kopok leko..



24 January 2012
Pusat Bowling BP Mall Batu Pahat
Planning yang tidak pernah dirancang sama sekali..awalnye nak pegi ke banda cari plastik alas meja. Tapi memandangkan kedai2 cina banyak yang tutup kami tukar plan..Wan a.k.a abang ajak main bowling. Masalahnye mak nak ikut ke...? Pujuk punya pujuk akhirnya mak nak joint jugak..tapi sayangnye family Zyia xdapat ikut sebab anak dia yg sulung tu dah nak kene balik MRSM balik...

Paling seronok main Acin & Isya a.k.a anak sedara aku..almaklumlah 1st time main bende alah ni...hehehehe..yang best aku pemenang kedua..hehehehe






No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages