Pages

I love my follower

Wednesday, February 22, 2012

kenalkan anak2 sedara saya..


1. ZULIYANA FARISYA ZULHELMI (13 Tahun) ~ Isha ni anak sulung abg sulung aku..bermakna cucu dan anak sedara sulung dalam kuarga aku...yang besar sikit dari yang kecik tu yerk orangnye..Dia paling beruntung la sebab sempat arwah abah @ atuk beliau (abah aku) mencurahkan kasih sayang..budak ni baru je lepas UPSR (3A2B). Sekarang ni badan dia dah nak sama besar dengan aku..ape taknye baju + kasut + tudung + seluar + dll semua dia boleh pakai...

Kanan tu Zuliyana Farisha

2. LUKMAN HAKIM ZULHELMI (11 Tahun) ~ Akim anak kedua abang sulung aku...budak ni tak berapa rapat sangat dengan keluarga kitaorang..dia lebih rapat dengan keluarga belah ibu dia..nenek belah ibu dia pun dia panggil 'MAK' yele..masa kecik dulu budak ni asyik nagis je tak henti2 jadi nenek belah ibu dia lah yang jaga...nape ibu ayah dia xjaga? Entah la aku pun xtau...hehehe..

Depan tu Lukman Hakim

3. FARAH WAHIDAH ZULHELMI (8 Tahun) ~ Aku panggil budak ni budak semprutt...ntahla tetibe je boleh kuar nama panggilan tu..budak paling becok sekali dalam keluarga..becok + pandai melawa + kuat berangan + kuat bercakap + dan macam2 lagi la..kirenye dia ni bagaikan puteri lah..budah semprutt @ budak keding ni kalau xdilayan permintaan dia mula lah nak mengamuk pastu suka cakap ikut mulut dia je...kene sepak pun xlutt..dalam senarai anak sedara aku ni..dia paling aku suka..bukan aku je mak + akak pun suka sebab dia pandai amik hati..Belajar pun cerdik jugak...cerdik 'ampu' cikgu kat sekolah...hehehehe..walaupun baru naik darjah 2 tapi last periksa tahun lepas dapat no. 1 dalam kelas...dan menurut ibunye dia telah melantik dirinye sendiri menjadi penolong ketua darjah dan berangan2 nak jadi pengawas pulak lepas ni kat sekolah...hmmm layanzzz jer la semprutt ni...:)

Farah Wahidah..si Semprutt

4. AMANI FARZANA MOHD SAFUAN (4 Tahun) ~ Anak sulung abg no.2 aku..panggil dia Amani jer...budak ni ade tabiat yang pelik sikit...dia tak tido malam..dia berjaga dari jam 11 malam sampai 7 pagi. Apa yang dia buat tengah2 malam tu...? Apa lagi tengok VCD 'katon' kegemaran beliau la..sampai mak bapaknye dah tak larat nak berjaga...budak ni pantang kalau dah nampak 'katon' (VCD)..TV mesti nak on 24jam tanpa henti...kalau dia dok tengok 'katon' diam2 xpe la jugak..ni berlari2 kehulu kehilir...hmmmm Amani...Amani..
Amani Farzana
5. ADIATUL RADIAH HARAPAN (4 1/2 Tahun) ~ Yang di anak tiri kakak aku...panggil Dhia jer..ermm..aku xberapa tau sangat 'peel' budak ni macam mana...tapi kalau ikut setakat ni..budak ni pun mulut boleh tahan peramahnye..aku tanya sepatah dia jawap 50-100 patah..aku dah start sayang kat budak ni..hehehehe...tapi kalau dia mengamuk..xosah nakkata..habis badan dia dihempas2..pastu menjerit mcm tarzan...pantang nampak bas...macam jakun jer..xper..nanti datang KL naik bas eh Dhia..hehehehe

Adiatul Radiah

Sebenarnye ramai lagi anak2 buah aku..(4 orang lagi aku xkenal-kakak & abang Dhia)..aku xkenal sangat dengan diorang..gambar2 diorang pun aku xde...xpe banyak masa lagi aku nak snap gambar2 budak2 tu sume..tumggu masa eh...pape pun Cik Lina sayangggg kat kamu semua...

Sekian, terima kasih
P/s : Raaammmmmmaaaaaaiiiiii lagi anak2 buah aku sebenarnye..tapi yang sempat aku post ini jelah..lain masa nanti aku upload lagi eh..da..da..da..:)








1 comment:

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages