Pages

I love my follower

Tuesday, February 7, 2012

cuti-cuti panjang yang lepas

4.02.2012 ~ 7.02.2012
Ade ape yang seronok sangat biase2 jerk..cume terkezutka mak jerkk..biase la anak mak sorang ni..hehehe cakap kat mak xbalik weekend ni..tup..tup..dah sampai pun kat depan pintu..dia punya terkejut macam perampok masuk rumah...:)

Amik Zyia n anak2 dia kat Sri Medan..terus pegi Kluang sebab Acin nak buat birthday party Wahidah & Akim..Wahidah dah tuntut hadiah dari saya, Zyia & mak..budak xmalu..hehehehe..tapi belikan jugak hadiah untuk dia..mcm mn pun dia tetap anak sedara no. 1 la katakan..(konon-kononnye) sebab budak ni pandai amik hati..hehehe..oh yerk saya nak share ngan korang...masa pegi birthday party Wahidah..ade baby lepas hari tu..mulanye xmaula dukung sebab masih lembik n halus tapi naluri ni asyik nak dukung jer..dgn muke yang agak cuak akhirnye saya dukung jugak baby tu..baby Farish namanye..terasa mcm xsabar nak ade anak sendiri  pulak..tapi kene kawin dulu...huhuhuhu..bile nak kawin...??????

Sepatutnye umur mcm saya ni dah ade anak sorang dua dah..
Sedang melayang Dhia...budak ni dah nak rapat dengan saya..hehehe

Masa yang ade ni saya Zyia & mak pegi jalan2 kat Summit...ingat sesaje nak bawak Dhia jalan2..(dalam hati doa jugak xnak sambar pape barang...almaklumlah gaji awal ni..kene la save budget...) Malangnye xdapek den nak nolong...masuk2 je summit dah namapk Red Modini ade sales...Terus masuk dan ternampak la pulak 'selipar' yang berkenan..terus sambar sepasang...(saya jenis susah kasut, selipar, 'sendel' & yang sewaktu denganye..)..huhuhuhu...terbang la duit untuk hari tu...

 
Isnin pagi yang hening...."yok..yok..bangun kata nak pegi pasar.." apelah yang bising sgt kakak aku ni..pagi cuti2 mcm ni..dgn lemah longlai aku gagahkan jugak diri ni nak teman kan dia g pasar..sepanjang jalan ke pasar kepala dok pikir nak masak ape hari ni..Malas nak masak yang remeh sgt..keputusan telah diambil menu untuk hari tu ASAM LAKSA..hahaha peberet aku..jadi mn yang xsuka kene telan jugak...hehehehe


Sekian, terima kasih
P/s : Tetibe tarase rindu dgn anak Zyia (Adiatul Radiah a.k.a Dhia...sebab dia comel bile cakap..




No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages