Pages

I love my follower

Sunday, April 3, 2011

Hari Minggu Lepas...

Hai...Wazzaappp...wazzzaappp....kali ni aku nk citer hari hujung minggu aku yang lepas...ermmmm nak kata seronok tu xder la sangat...tp seronok le jugak...minggu lepas aku balik kampung...Batu Pahat...Lina Kampung Girl...cewahhh da macam Lat Kampung Boy pulak...mentang2ler dapat tengok teater tu minggu lepas...bangga aku...

Sabtu (2/04/2011)
Keluar dengan mak jalan2 kat bandar seawala 10am...awal la gak..setelah segalanya siap dibereskan di rumah baru leh keluar...tempat utama yang perlu dituju adalah kedai kain 'Bintang Emas' depan bastand...cantik ke kain yang aku pilih ni...? erkkk hentam sajalah...aku tengok mcm cantik je...boleh la..tp bukan semua ni...2 pasang je yak akunye...hehehe tp suke upload banyak gambar..

kain bahan Lina punye 1


kain bahan Lina punye 2

balik dari membeli belah kain bahan untuk buat baju raya nanti perut lak terasa lapar yang amat sangat minta di isi..huhuhuhu...tekak terasa nk makan nasi 'ambeng' tp xtau mn nk cari...mak kata kat bastand ade jual..aku ingat bastand lama so aku pun pg la...da hampir2 nk sampai tu mak aku kata bukan bastand lama...kat bastand baru..malas nk pusing stereng kete balik..makan je la kat bastand lama tu...aku & mak ode ABC campur dan bihun soto...lama xmkn ABC...sedapnye...

ABC turun temurun...ABC Tradisional punye...



Siap makan tengah hari dgn mak balik dulu kerumah..planning ptg ni nak g Kluang rumah acin jumpa anak2 sedara aku yang aku rindui...sebelum tu singgah Air Hitam dulu nk cari hadiah Amsyar..esok ibu dia nk buat party birthday...jeng..jeng..jeng...hehehehe..aku beli bantal Barney dgn bear Just for you...xtau la nk belikan hadiah ape untuk si kecik ni...;)


barang2 yang dijual kat Air hitam...memang rambang mata...

Hadiah untuk si Kecil Amsyar...hehehehe


Acin ajak makan kat Restoran dekat dgn Dataran Kluang tu..seronok pun seronok..best pun best...murah pun murah...hehehehe..orang belanja segalanya pun sedap..heheheh...jam 11pm baru balik Batu Pahat semula...


Tengok dari belakang sama jer..padahal anak sedara dengan makcik ni..

Keletah anak sedara yang mencuit hati....

Keluarga Acin yang montel2....

Ini Mak saya...Pn. Raimah

Ahad (3.04.2011)
Birthday Amsyar ..acara majlis bermula 5pm...meriah...ulang tahun pertama anak Amy + Fauzi...cucu sulung Cik Nolie + Cik Zul...

Birthday Boy...Amsyar

Amsyar bersama hadiahnye dari Abinye....cantikkkk

Menu utama...ayam panggang BBQ...ermmm lazatnye...masih terbayang2
ayamnye yang montel dan gebu....yamiiii...

Kite bako je...bako je...bako jgn xbako....eh ucop kak limah pun ader ke...kite bako je...

Cik Zira dgn mak aku...antara tetamu yang hadir

Kek Hari jadi Amsyar yang pertama...semoga Amsyar jadi budak yang baik...dengar kata..bla...bla..bla...segalanye baik....hehehehe...cayyanggg Amsyar....

Antara tetamu yang hadir memeriahkan lagi majlis hari jadi Amsyar...


Sekian, terima kasih.....

Fazlina Abu Bakar

4/04/2011 (12.30pm)












No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages