Pages

I love my follower

Monday, October 31, 2011

jadi manusia asing sebentar a.k.a ZIAH lerr

2 minggu lepas akak aku dtg dari Johor. Katanye nk jenjalan kat area KL ni...Pikir dok pikir bawak je la minah ni pegi jalan TAR...betapa sengalnye aku kan jadi adik...



Tengok tu..kalau dah berjalan tak tengok kiri kanan





Sekali sekala jadi orang 'indon' dalam negara sendiri ape salahnye..doyok..doyok..



Berjalan-jalan siap tapau air





Bosan dok jalan-jalan kat jalan TAR dibawah terik sinaran matahari..minah ni ajak pulak pegi Putrajaya...ikutkan jer la..lagi sekali sekala datang ape salahnye nak berjalan2 janji minyak kete dia 'tapau' itu sudah memadai...




Dekat Putrajaya ni...masa ni dok hujan renyai2..tapi still lagi nak bergambo..:p



Tak habis2 nak bergambar..




Bosan lagi...dah puas bergambar kat Putrajaya..dia request pulak nak pegi ICT Shah Alam..yang sebenornye aku pun tak tau jalan nak menuju kesana..tapi atas permintaan seorang kakak aku usaha jugak sampaila telefon Cik Nab (wife Cik Ayie) tanya direction kesana...at last aku angkut makcik dengan anak2 dia joint sekali pegi ICT...sampai ke sudah..!



Macam ni pun boleh...janji bergaye...ape ler..!



Aku pun xketinggalan jugak nak berposing...hehehehe!!!






P/s : Suke tengok orang yang kita sayang bahagia..:)

1 comment:

  1. hehehe wah wah wah..Suke tengok orang yang kita sayang bahagia gaks :)

    ReplyDelete

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages