Pages

I love my follower

Tuesday, October 16, 2012

(2 Gambar) Cameron Highland ~ 29/09/2012


Ape yang dirancang lain pulak jadinye..hahaha...sepatutnye rancangan sebenarnye adelah ke Melaka Bandaraya Bersejarah..ikut family day kilang pakcik..tapi last2 minute abang aku pulak tukar rancangan...diorang nak naik Cameron pulak...so, aku pun terjebak la sekali kesana...xpelah janji nak bawak Ziah, Dhia & mak jalan2...

Masya-Allah nak jadikan cite ni..sampai kat Berinchang si Dhia tebelahak muntah dalam kete..nasib xkene kusyen kete...adoaiii...agaknye dia pening kot..nasib aku tak terbelahak sama..kalau xdengan aku2 sekali muntah...tu satu hal..masa tgh shopping sayur kat pasar malam si Wahidah pulak muntah2 jugak...kesian sebab Wahidah tak sihat masa tu...

Ok siap shopping sayur terus balik..aku balik ikut Simpang Pulai..abang aku pulak ikut Tapah. So kami berpecah. Tgh syok2 drive tu tetibe Wahidah sekali lagi muntah dalam kete...Terus berenti tepi jalan...nasib ade Ziah dia lah yg tolong Wahidah..aku ni tengok jek la..kang xpasal2 aku pulak yg muntah sama...

Orait settle sudah...aku pun mula memandu terus ke Simpang Pulai..elok je sampai bawah si Dhia sekali lagi muntah dalam kete...habis baju dia kene muntah...Ziah pulak xbawak baju spare dia...so dari Simpang Pulai budak tu berbogel la..tinggal seluar dalam jek..macam2 hal..:)

Si Dhia dah berbogel

Sebahagian gambar

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages