Pages

I love my follower

Monday, March 28, 2011

Pindah Rumah Baru

Eeee..xsabar rasenye nak pindah kat rumah sewa baru..xpelah asal kecik janji selesa..murah pun murah..Cadangan nk pindah rumah baru ni da lama da aku planning…ni pun salah satu azam 2011 aku..hehehe..satu da tercapai…yang lain blm tau lagi dapat laksanakan @ tidak…

Fuhhh…sepanjang cuti 2 hari [Sabtu & Ahad] ngerjakan rumah baru..dari mengemas..mengemop…menyapu…akhirnya mengecat rumah..penat pun ade..tapi semangat tu berkobar2 nk dok rumah sewe br kian memuncak…Tu pun nasib BF si Ana tu tolong ngecat..kalau x banyak la bende xsiap lagi..hehehehe…oh yerk perkenalkan housemate aku untuk rumah yang baru duduk ni same jek budaknye dgn haousemate lama...Yana & Ana…

ini Aku (Lynna)


ini Yana

ini Ana

Semalam 23/03/2011 aku ngan Yana pg rumah baru lagi..tp kali ni nk mengecat runag tamu pulak..kitaorang pilih warna merah bata untuk wall picture dan warna putih..Pintu bilik pulak aku warnakan hitam untuk 4 pintu termasuk pintu masuk utama rumah..ntahla xtau la cantik ke tak..harap2 cantiklah..


Keadan dalam rumah sebelum di cat



Keadaan dalam rumah ketika sedang di cat


Keadaan dalam bilik selepas di cat

Semalam 27/03/2011 hari pertama perasmian ‘duduk’ rumah baru..xtahan bau cat yang busuk menusuk hidung…tp apakan dayakan…duduk jer la..;) hari pertama mata xleh nk lelap..

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages