Pages

I love my follower

Friday, March 18, 2011

Ape….dah 27 Tahun….????


Ape…? Dah genap 27 tahun aku hari ni…?huhuhuhu…oh tidak!!! Begitu banyak usia aku skg ni…Syukur Alhamdulillah kehadrat Ilahi da 27tahun aku masih diberi kesempatan bernafas dibumi Tuhan yang serba indah lagi makmur ni…

Rasenye mcm umur aku 23 tahun je memanjang…ermm..sebenarnye masih terperanjat lagi ni..opocot!!! Semoga pada umur sebegini aku lebih matang & tabah meneruskan kehidupan di masa akan datang…Impian aku tahun ni…?? Ape eh…? Xtau la ape..rase mcm nk kawen..;) hahahaha..insyaAllah kalau xtahun ni tahun depan kalau xtahun depan tahun lagi satu…hahahaha..

Kepada kawan2 yang wish birthday aku tu..aku ucapakan jutaan terima kasih la sebab masih ingat pada aku ni..hahaha..;)..sambutan ulang tahun aku kali xde yer..tgh bulan so xde cake..hehehehe…


Kek hari jadi yang telah ditaja dr 'Housemate' (Kak Shikin)

Ni aku dapat hadiah dari 'BOS' aku..hehehe...terima kasih Lady Bos..

baiduri_lynna@yahoo.com

18 March 2011 {4.50 pm}



2 comments:

  1. hehehe Happy Birthday kak lina ^_^

    ReplyDelete
  2. Kak lina....huhuhuh..tu amy je yg leh panggil ler..rase mcm tue jek ko panggil aku kak lina

    ReplyDelete

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages