Pages

I love my follower

Thursday, November 24, 2011

ape yang aku rase bangga..? Part 1

1. Zapin : Family Day Sapura 2010


Dari kiri berdiri : Azlan -CME (dalam kenangan), Mus -Mars, Lukman-SRS, Abd Rahman-CME
Duduk mencangkung dari kiri : Nurul-SRS, Ayu-CME & Aku Lina-CME
Orang yang sama jugak cume +beberapa orang je..
Duduk yang baju merah tu Cikgu yang mengajar zapin Cikgu Adila..
Yang berdiri tu Bos SRS En. Nik

2. Teater di Istana Budaya : LAT Kg. Boy

1st time tengok teater LAT Kg. Boy kat Istana Budaya..
Yang penting SAPURA taja..Thank you SAPURA..



3. Tengok Kapal Terbang AirAsia : LCCT


Walaupun hanya dapat melihat dari jauh je plane ni...akan ku naikki jua satu masa nnti
PLANE tunggu AKU!!!


4. Naik kereta Mewah : Honda Accord Kak Fairoze..bangga aku beb


Thank you Kak Fairoze sebab bagi peluang saya naik kereta akak..
Bangga aku...

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages