Pages

I love my follower

Wednesday, November 23, 2011

birthday amira @ fish manhanttan alamanda putrajaya

Walaupun tarikh 1/11/2011 da berlalu tapi rasenye masih sempat lagi aku nak post kenangan ni dalam blog aku..hehehe..sori Mira lambat nak post jangan mare...

1/11/2011 tu sebenarnya birthday member aku Amira a.k.a Amy...cian dia..masuk kali ni dah 2x sambut birthday sengsorang..yele ape nak buat suami tercinta outstation pulak..terpaksalah sambut dengan anak dan kawan2..tapi xpe dia pun dah dapat hadiah dari suami tercinta...hikhikhik...

Kali ni kitaorg celebrate birthday Mira @ Amy kat Fish Manhanttan Alamanda Putrajaya..Thanks pada mummy yuyu kerana sudi belanja..Amy, ko tunggu hadiah dari aku pulok ye..hehehe

Amsyar skg ni makin ligat...lepas tu makin comel..tengokla senyuman dia pasti memukau sape yang lihat..hehehe..erkk siapa Amsyar tu..?? Sape lagi anak Amira le..COMEL kan...korang tengok je la gambar2 ni..hihihi..senyummm!!!

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages