Pages

I love my follower

Sunday, April 15, 2012

Henpon baru saya






 Henpon ni aku beli tahun Oct 2008 lagi..baru jumaat lepas aku dah menggantikan si dia ni dengan henpon yang baru..punye lah lama aku xtukar henpon..kalau orang lain agaknye dah campak hp mcm ni dalam tong sampah..Macam mana pun hp ni dah banyak berjasa dengan aku..Ingat nak tukar betri je..kondisi masih elok lagi..:) so boleh lah guna nombor phone baru pas ni..

















Tadaaa...Sony Ericson Xperia Mini baru..kira ok lah ni..nak beli mahal2 xtermampu..tapi yang aku leh bangga hp ni ada anroid...kehkeheke..budget bagus sgt!! Lepas ni entah bila lagi nak tukar hp baru









Sekian, terima kasih

P/s : Mayb 5 tahun lagi baru aku tukar hp baru..tapi yang pasti SONY tetap dihatiku..!!!

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages