Pages

I love my follower

Thursday, November 8, 2012

(3 Gambar) - Kehadiran Orang Baru

Haiiiiiiiiiii.....Lama betul aku tak post apa2 citer dalam blog ni...ntah ape yang aku sibukkan sampai tak sempat nak update blog....Ok xmau buang masa lagi...hehehehe

Aku nak habaq kat sume orang yang aku baru je terima kehadiran orang baru dalam hidup aku...hehehehe...sape? 

Alhamdulillah Raya Aidiladha hari tu aku baru je dapat sorang anak sedare baru...lahir petang raya hari tu (26/10/2012)...syukur kehadrat Ilahi sebab dikurniakan seorang anak sedare yang sangat comel & sihat...Anak ke-2 abang aku (Mohd Safuan Abu Bakar)...namanye pulak diberi sempena lahir pada hari Raya Aidiladha - AIRIS FATEEN ADHA..Dia sungguh comel & cute....:)

Airis Fateen Adha...xsabar nak jumpe awak lagi..:)

Alololo...lagi comei...

So, pada kakak Amani..jangan nakal2 lagi..dah ade adik ni jaga adik baik2 ye...Cik Lina sayang kakak & adik...muahhh...


P/S : Nanti Cik Lina cuti...Cik Lina datang Kluang jumpe awak yerk...muahhh

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages