Pages

I love my follower

Friday, November 9, 2012

(4 Gambar) Tayangan Ekslusif & Sidang Media Pontianak VS Orang Minyak

Ok...ok....next...next...post yang seterusnye...latest post...semalam (8/11/2012) dapat jemputan ekslusif untuk tayangan & sidang media filem Orang Minyak VS Pontianak...filem arahan pengarah muda...Afdlin Shauki...

Tiket free..hehehehe
Dah namanye pun tayangan ekslusif free pulak tu ape lai....aku ajak la member opis g tengok...hehehehe...hrmmm mana aku leh dapat tiket2 mcm ni kan...nak jadikan citer kakak ipar aku punye abg ipar ni (Company Ismail Holdings) join venture ngan Vision work milik Afdlin Shauki ni...memandangkan aku dok area2 KL ni dia jemputlah datang...suh bawak member2 dalam 4-5 orang...so siapa lagi yang nak aku ajak mestilah budak2 opis aku..hehehehe

Ok, tempat kat E-curve Damansara...memang ramai ler retis2 yang datang semalam..teruja jugak aku..yele selalu dapat jumpe dalam TV jer..skg ni dapat pulak jumpe depan2...meletop mak nyah masa tu...sempat jugak lah aku amik gambar dengan retis sorang dua...hehehehe tu pun dah cukup membanggakan aku dah..

Dapat bergambar dengan Johan RajaLawak...kau ada...???kuikuikui
Sempat berposing sementara nak tengok wayang tu....
 Sementara nak tunggu rombongan Cik Kiah datang dari Kluang (guest dari Ismail Holdings) diorang ade sediakan makan dulu..so kami pun makan dulu...lagipun free wooo...hehehehe 
Dengan Blogger Apple Cute..:)
Sedapke...sedapke citer ni...? Tengok la sendiri dan komen lah sendiri...bukan aku kedekut nak bagi tau,,kang kalau aku bagitau xde sape pulak yang nak pegi tengok...cehhh..bajet mcm ade je yang baca blog aku ni...

So korang kalau nak tau jalan citer ni best ke idok..pegi la tengok sendiri nanti pada 22 Nov 2012 di pawagam2 berhampiran anda...:)

Pelakon utama : Nabil & Johan Raja Lawak...Ramai jugak pelakon popular yang belakon dalam filem ni tapi semua watak sampingan jer...:)

Sekian, terima kasih

P/S : kosong..kosong...kosong...:)

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages