Pages

I love my follower

Thursday, November 22, 2012

(2 Gambar) Update

Cerita ringkas...

Minggu lepas cuti panjang....ape aktiviti? huiiii banyak betul aktiviti...sampai letih badan ni...hehehehe...gimik jew..

Minggu lepas memang dikatakan penuh la schedule harian aku...ape taknye...semua anak buah balik memenuhi ruang rumah nenek (mak aku) dan aku ditugaskan untuk melayan diorang semua...huh!! letih..tapi seronok...:)

Yang best baby Airis pun ade sekali...tapi biaselah baby kan asyik tido jek..aku lah tukang mengacau dia sampai nagis...kata tugas melayan anak sedara..tu salah satu tugas la tu...hikhikhik

Baby Airis Fateen Adha
Kakak Amani Farzana
Alamak nak balik lah...esok sambung ok...hehehehe

P/s : Balik keje dulu...dadadada....

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages