Pages

I love my follower

Thursday, April 11, 2013

Macam ini ker..??

Haaa...korang tengok!!! adil ke ini macam...ade jek orang parking kat area ni...xde pun kete diorang kene clamp..?? kenapa kereta aku yang baru jek letak xsampai sejam dah kene...kerete2 orang ni dari pagi sampai petang xkene clamp..Adil ke itu maca...? Ni yang buat hati aku meluap2...(sambil tu hidung kembang kempis)

Xdelah diorang ni biarlah adil lagi saksama...kalau nak clamp tu xkire lah kete ape pun sekali..beso ke kecik ke kalau dah kata kat situ xleh nk parking & ade jugak manusia2 yang parking kat situ pihak bertanggungjawab patut clamp kan je kerete mereka tu...ni aku tengok dari tadi xde pape pun tindakkan..kenapa semalam kete aku yang ade kat situ ko pegi clamp....menyirap jek tengok..

Ni kalau aku buat report ni...habis...hahahaha






No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages