Pages

I love my follower

Thursday, April 11, 2013

Sepakgeti In The House

Halu..haluu..uols...ha hamik kau dalam sehari ni jek dah berape banyak entry aku...ni balas dendam namanye setelah sekian lama idea dan mood nak berblog terpendam ni lah jadinye..berentri xkire mase..walaupun keje banyak...

Hokey kali ni aku just nak share je...sharing is caring orang puteh kata...katanye lah..hahaha..saje aku nak istiharkan bahawasanye aku sekarang dah reti masak sepakgeti...huhuhuhu rase nak meleh air mate sekali air hidong ni...sebenarnye aku ni bukannye suke no makan mende2 mcm ni..sah2 tekak aku ni tekak melayu kuno...Nak jadi satu citer tu adelah hari tu bff aku lawa makan sepakgeti yang dia buat...MasyaAllah sedap sungguh la...orang kata kenelah dengan anak tekak ni...memang mabelez!!

Jadinye aku pun mintak la resepi dari bff aku ni...percubaan pertama aku...Ya Ampun sedapnye giler...puji diri sendiri sekejap yek..tapi asal aku makan je..mesti kuar angin pastu...daa aku dok pikir ape aku letak dalam kuah tu sampai aku 'terbuang2'..kalau ikut resepi sah2 aku ikut resepi bff aku ni...sekali aku pungah balik sos ape yang aku guna...MasyaAllah sos sepakgeti perasa lada hitam patut la aku rase nak 'berangin' jek...dah tu tambah pulak dengan lada boh..memang lah sah2..tett..

Tapi xpe aku memang puas hati lah..kene dengan anak tekak serta perut yang tengah 'memboroi' ni..hahaha..ade sesape nak belajar mcm mn nak masak sepakgeti meh sini...no interest no down payment..no payment...free!! free hokey..FREE...

P/S : Ishhh mana pulak la gambar2 sepakgeti yang aku buat ni...riso korang tak caye aku tau masak bende alah tu...:(

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages