Pages

I love my follower

Thursday, April 11, 2013

1st Update 2013

Halu..haluuuuu...ya ampun lamanye tak update blog....dah bersawang blog ni..angkut2 pun ade jugak tu...erkkkk...serammmmmm....
 
Lama betul blog ni sepi tanpa berita...rasenye boleh lagi ke nak wish Happy New Year...Errrkk...hukhukhuk...terbatuk2 pulak...almaklum lah 'habuk' tebal sgt kan...ala boleh lah wish...sekali dengan raye cine sekali..hahaha..ok stop!!
 
Jap eh aku tengah dok pikir ape nak update dalam blog ni...ni sume mood aku punye pasal lah...kalau xdisebabkan xde mood da lama dah blog aku ni penuh dengan citer merapu-rapu & berjele2 tapi disebabkan aku xde mood....(yang sebenarnye PEMALAS nak update) tu la makanye blog aku ni jadi 'berhantu'...berhantu la pulak...tadi bersawang...ok stop!!
 
Ape aku nak update...nak update citer mesti nak kene ade gambar...kalau xde gambar ape lah gunanye cerite tanpa gambar kan...tu bagi aku lah..korang aku xtau..Ok lah tuk tahun baru ni...aku try lah berazam update blog sekerap yang mungkin...aku ni citer budget mcm ramai gile yang baca blog aku ni kan...hahahaha...ala ape salahnye berangan xsalah pun..kuikuikui...
 
Oleh itu tuk tahun ni aku nak mulakan dengan aktiviti yang dah lama terbengkalai....lama gile lah aktiviti ni aku xbuat...esok aku upload cerite dengan gambar sekali ok...korang tunggu!!!! so sape yang bace blog aku esok jangan jelez ok...aku pun nak tengok aku sendiri boleh buat ke tak aktiviti tu...check it out!!!
 
P/S : Ni citer sedih....memang sedih sangat2....buat kali ke-2 si Viva Putih tu kene clamp!!! dengan rela hatinye aku menderma lagi RM50 kat TPM...RM50 hokey..RM50...mcm2 aku boleh buat...bole soping...bole mkn ayam penyet...bole tegk wayang...bla..bla..bla...hai patutlah tapak tangan kiri aku ni dok gatal dari semalam...kalau nak gatal pun gatal lah tempat lain..pipi kiri ke..telinge kiri ke..pinggang kiri ke...

2 comments:

  1. sabar lina... dugaan...

    wah... lina dah wat entry baru.. keep the good work okeh.

    ReplyDelete
  2. memang tengah sabar lah ni kak..kalau tak dah lama saya call TPM..hehehe

    Hehehe jgn lupe baca eh...:)

    ReplyDelete

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages