Pages

I love my follower

Sunday, November 3, 2013

Trick Art Museum ICT Shah Alam

Hari ni nak post sume entry dah basi...citer yang dah lama benar simpan..lepas tu tetibe je mcm peliks sikit..mood nk berblog ni seprti ditarik2...seperti di tunjal2 suruh post..korang layanz je lah...

Kali ni aku nak citer sikit tempat yang aku pegi weekend hari tu...hari tu bile ntah...aku pun xhingat hari tu bile...hahaha..tengok punya la lama gile citer ni aku br nak post...

Trick Art Museum kat ICT Shah Alam...teman idokle tau bebenar tempatnye...tapi kawan teman ni lah yang ngajaknye...ok dah jumpe pun tempatnye..taddaaaaa


Nak masuk sini kene bayo..bukan free...kalau free da lama aku hari2 pegi..sekepala RM5 tu harga masa 1st aku pegi..tapi sekarang ni RM12 sekepala..hahaha..hamik..tak sampai 6 bulan herge naik melambung...

Tempat ni sesuai bagi orang yang memang suke bergambar...macam aku...hahaha..poyo la sangat!!! Lukisan2 yang ada kat dalam ni memang mcm real jek..kalau korang yang ada gaya dan memang suka bergambar datang la kat sini.. :) Walaupun aku memang suke bergambar tapi gambar2 aku tak langsung menunjukkan yang aku ni seorang yang fotogenik..aku diketogorikan sebagai fotogediks....Jom tengok aku bergambar mcm mn...


Huhuhuhu penat aku nak upload..kalau korang rase tempat ni macam best jek..macam seronok jek...datang sini dan rase sendiri keseronokkan macam mana...

Hoke selamat datang....babai...


Tuan tanah mintak diri.... :)

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages