Pages

I love my follower

Sunday, November 3, 2013

Colmar Again 2013

Jumpe lagi...hari ni ada mood nak update blog. Banyak citer tapi tak tau mcm mn nak olah...hamboiii...

Tahun ni baru hari tu aku dengan Azah (Schoolmate dulu) naik Bukit Tinggi Colmar Tropical. Aku memang saje je bawak dia jenjalan kat situ..Hilangkan masalah yang ada dalam hotak kiterang ni..huhuiii..

Tempat ni still macam tahun lepas aku pegi.. Tahun lepas je 3 kali kot aku naik sana..cumanye datang dengan orang yang berbeza2..tapi belum sekali datang dengan boyfriend aku okey. Biase la boyfriend aku bukan suka tempat2 mcm ni...xromantik langsung!! hahaha abaikan..

Jom ar kite layan gambar2 ni... :)

Actually aku n Azah ni masa sekolah dulu xdelah rapat pun..walaupun sekelas.. tapi bile dalama x jumpe terover2 rapat pulak...hihihi

Oklah..selamat menjamu mata!!!

P/S : InsyaAllah kalau ade rezeki panjang umo aku datang sini lagi...hahaha..biar sampai termuntah hijau...

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages