Pages

I love my follower

Sunday, November 17, 2013

Prima Inland Sea Resort Port Dickson

Assalamualaikum W.B.K
Hokey jom kite update blog sementara ade mase terluang..ups..jiran sebelah ai pinjam you punye lap top you tau..pinjam jap jew..huhuhuhu

Ini semua meme plan yang aku sendiri tak rancang. Ni sume gara2 minah sorang ni yang buat plan last2 minit. Pagi2 jumaat pas masuk opis dapat wasap dari Azah ajak pegi Holiday (...la konon...) kat PD..huhuhuhu...tergaru2 aku nak mikirnye...Azah request nak tido semalam kat sana..so aku memang kalam kabut jugak tengok resort2 or hotel2 budget kat area PD..almaklumlah cuti sekolah ni & cuti hujung minggu mesti penuh kan..

Akhirnya aku dapat...atas pertolongan abang opis aku...dia bagi aku contact no Pn. Marina..alhamdulillah dipermudahkan...aku book bilik studio je..harga aku rase murah jugak semalam RM130 berbanding harga yang aku survey semua nak RM180-250 semalam..percutian kami pun percutian budget...so bilik pun kami budget2 jugak la. Settle booking bilik. Balik keje siap2 packing baju & segala mende alah yang patut dibawak.

Prima Inland Sea Resort ni dulunye dikenali sebagai Tiara Beach Resort sekarang dah bertukar nama. Jadi kalau korang pernah pegi Tiara Beach dulu than korang pegi sekarang lagi xjumpe2 mana Tiara Beach korang kene paham nama Tiara Beach tu dah tukar hokey. Tempat still sama lagi. Segala info tentang bilik di Prima Inland ni boleh rujuk pada Pn. Marina atau terus pegi kat website ni 

Meh kite view sikit Studio room yang kiterang nginap nih...






Hokey...bagi kami studio room ni pun dah kire ok. Yelah cukup tempat tido jek..bukan nak pegi honeymoon pun kan..hahaha

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages