Pages

I love my follower

Monday, May 23, 2011

566 HARI MENCARI CINTA


SINOPSIS :

Firdayu : "Aku mencari cinta semata2 kerana kemewahan yang bakal aku kecapi dan aku tidak akan biarkan diriku tunduk pada cinta!"

Kid : "Semua orang mengelarkannya 'POSION IVY'. Cantik tetapi beracun. Tapi aku tidak kisah kerana aku akan sentiasa melindungi dia dari sebarang ancaman. Kenapa? Itu adalah tugas yang telah diamanahkan untuk aku."

Ruzair : "Aku cuba bermain dengan 'si ular' ini namun akhirnya aku telah dipatuk. Semakin aku mengenali dia, semakin aku ingin memiliki dia."

566 Hari..tempoh untuk Firdayu mencari cinta kerana satu perjanjian. Cinta senang dicari namun mudahkah untuk mencari cinta sejati? Apatah lagi Firdayu memilih lelaki seperti memilih baju. Yang berjenama lebih diutamakan. Tanpa jenama, dicampak ke tepi.




P/S : Buku ni baru keluar rasenya..hihihi Cik Lynna belum baca..ni pun Cik Lynna pinjam dengan kawan Cik Lynna..YUYU..mana yang kaki novel tu Cik Lynna hanya nak berkongsi..peace!!! ;)

No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages