Pages

I love my follower

Tuesday, May 31, 2011

QARIN...? APA TU QARIN...?

Kali ni Cik Lynna nak cerita pasal 'QARIN'..ape tu..? mcm nama org jer kan..memandangkan Cik Lynna baru tau maksud 'QARIN' tu jadi Cik Lynna nak berkongsi dengan kawan2 semua...Cik Lynna ade baca petikkan cerita ni..meh la Cik Lynna ceritakan semula....alkisahhh...

QARIN ni ibarat mcm ROH tapi ia bukan ROH sebenarnya..contoh macam arwah nenek kita tengah masak di dapur, tentera Jepun tengah polish boot dia...kita ingatkan ROH tapi rupa2nya QARIN...

Adakah QARIN ini wujud? Adakah infomasi ini diambil sebagai sesuatu pengetahuan? Ya, QARIN ni sebenarnya berpengaruh dengan amalan seseorang, jika baik amalannya baik lah dia dan begitu juga sebaliknya. Nabi kita pun ada QARIN namanya HABIBUL HUDA kata orang kasf (Xberapa pasti orang mana..;)) masih hidup lagi di Madinah. Semua QARIN lambat mati. Sebelum manusia mati kadangkala QARIN sudah kelirukan orang. Banyak berlaku, seseorang itu bila balik rumah terutama jika isteri sedang tidur atau ahli keluarga sedang tidur atau khayal, mereka perasan si ayah ni sudah balik dan berehat...tetapi selepas 1/2 jam kemudian mereka terkejut sebab ayah yang sebenarnya baru sahaja ketuk pintu..ini kerja QARIN.

Tahukah anda setiap manusia dilahirkan dengan kembar masing-masing..setiap kali selepas ibu kita bersalin...si ayah akan membasuh uri...atau orang-orang tua kita akan kata kembar kita...sebenarnya kembar yang dimaksudkan tu dipanggil sebagai...QARIN!!!

Disebelah kanan kita ialah Malaikat yang akan menyuruh kita membuat perkara-perkara baik manakala QARIN kita akan berada di sebelah kiri dan mengajak kita membuat perkara-perkara jahat.

Jika peristiwa diatas pernah anda lalui dan akan lalui jangan terkejut...kerana apa yang anda jumpa ialah QARIN seseorang yang telah meninggal dunia. QARIN ini akan mengulangi detik-detik kematian seseorang serupa yang berlaku setiap malam. QARIN akan memakai pakaian yang sama contoh jika seseorang mati dilanggar kereta sedang menahan teksi..QARIN juga dilihat sedang menahan kereta seperti keadaan sebelum seseorang itu mati.

Untuk itu jangan takut kerana setiap makhluk di muka bumi ini tak kira jin atau syaitan atau QARIN semuanya makhluk ALLAH belaka.



1 comment:

  1. Salam kunjungan... blog menarik.. senang2 singgah la ke blog saya
    ;)

    http://www.zuwairiaiman.com

    ReplyDelete

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages