Pages

I love my follower

Monday, May 2, 2011

Majlis Pertunangan Azman

TAHNIAH!!!! pada Azman sebab da selamat melangsungkan pertunangan dengan pasangannye...orang Negori jugak...Azman? Sape dia? Azman tu sepupu aku anak Pak Ngah (Cik Mamat) belah mak aku...Azman dgn aku tua aku setahun jek...sorang lagi ahli keluarga/sedara aku yang hampir melangkah ke alam perkahwinan..

Tarikh : 29 April 2011
Masa : 11.30 am - 5.00 pm
Tempat : Rumah Pak Ngah (Cik Mamat) Senawang Negeri Sembilan
Agenda : Majlis Pertunangan Azman


Salah satu barang hantaran dari pihak lelaki ke pihak perempuan

Semua ni sepupu aku (Duduk kat atas dari kiri Ziah, Miza, Lina)
(Duduk kat bawah dari kiri Baby, Adik, Shikin, Shila)


Mak dan Makcik2 aku (Tudung biru Cik Ela, Tudung oren Cik Nab, Tudung hitam Mak aku,
Tudung purple Cik Ewek, Tudung kelabu asap tu Kak Uji)


Si kecil yang suka bergambar sepupu aku gak (Baby anak Cik Amah)

Punya lah jauh nk pergi bertandang ke rumah tunang Azman ni.. akhir sampai jua

Barang2 hantaran dari pihak perempuan ke pihak lelaki
PINK!!!


Acara adat risik merisik dan pertunagan
sedang dijalankan mengikut adat Negeri Sembilan


Makcik Aku (Mak Ngah) tengah sarungkan cicnin tunang


bergambar bersama ibu kedua2 belah pihak

Bergambar bersama tunang Azman


Antara juadah yang disediakan untuk tetamu

Masa untuk balik ke rumah


No comments:

Post a Comment

Aku orang biase2 jer..

My photo
Orang biase2 jer.. HAPPY...SIMPLE...HARMONY...

HElLoOoO...

hAvE a NiCe DaY!!!

Blogroll

Blogger templates


ShoutMix chat widget

Blogger news

Blogger templates

Pages